umění

Každý si pod pojmem umění přectaví něco jiného. Pro někoho je umění jen obraz či socha. Pro někoho je to zas divado, taneční vystoupení. Podle mě je umění způsob sebe vyjádření. Svých pocitů, ať už těch pozitivních nebo těch negativních. Pokud dílo nic nevijadřuje, nevím jestli se o něm dá mluvit jako o umění. Byl malíř který okopíroval Monu Lisu umělec? Nepochybně maloval hezky, ale jeho výtvor nemá žádný význam, který by sám cítil. Jestli budete malovat, psát, tančit vnesete aniž byste chtěli do díla kus sebe, vaší osobnost.
Všichni nemají dar umění vytvářet, ne každý je kreativní. Pokud máme vášeň a cit rozlišit umění od nevkusu, zkusme to a tvořme. 
Monetovi lekníny
Mým nejoblíbenějším malířem je Monet. Cekově mám k impresionalismu velmi blízko.
Když se podíváte na Monetovi lekníny z blízka, vidíte jen shluk barevných tahů štětcem. Pokud poodstoupíte, spatříte mistrovské dílo. Vše závisí na úhlu pohledu.


Další francous kterého obdivuji  je  Antoine de
Sant-Exupery. Podle mého je génius. Jeho mistrovké dílo jsem četla tak 10x a stále mě překvapuje. Ta to fylozofická pohádka je pro mě na vrcholu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky